Sider

tirsdag den 3. juli 2012

Cool Wool pude

Er endelig kommet godt i gang med min runde pude. Garnet jeg bruger er noget jeg fik til jul, og jeg har længe overvejet hvad det skulle blive til. Cool Wool står der på garnet, så det forpligter jo lidt. Jeg var da heller ikke længere i tvivl om hvad det skulle bruges til, da jeg faldt over den runde pude her hos Lutter Idyl.  

Jeg har købt en rund pude som måler 40 x 40 så som i kan se er der et stykke vej endnu. Jeg har tænkt mig at bagstykket skal være af stof, da jeg må indrømme at jeg nok er for doven og for ivrig efter nye hæklerier, til at hækle to sider, en ærlig sag skulle jeg mene ;)  

- Karina


Garnet er Marino Superfine og er virkelig lækkert at arbejde med












































2 kommentarer:

  1. Super fin pude som du var i gang med hos Yarnfreak - glæder mig til at se den færdig.

    SvarSlet
  2. Tusind tak Anette - det noget af et møjsommeligt arbejde, så vi må se hvor længe det kommer til at tage :)

    SvarSlet