Sider

torsdag den 23. august 2012

En magisk sykasse

Jeg har fået et fantastisk stykke møbel - og en fantastisk sykasse! Kassen har jeg fået af min mor, nej vent, jeg har jo egentlig fået den af min far. Sykassen var på magisk vis havnet i mine forældres kælder for et års tiden siden. Min mor troede først det var fra min bedstemor, men da vi kiggede kassen igennem fandt vi en lille pose hvorpå vores gamle nabos navn stod på - mystisk. Det viser sig, at min far har fundet den i en container, da vores naboer skulle flytte - han synes det var sådan et flot møbel. Og nu er den givet videre til mig :)

Og siden sidst er der sket noget med den hæklede butterfly - jeg måtte simpelthen hækle den om, da den var blevet for stor. Så jeg er i gang igen.

- Marie

En magisk sykasse

Sytråd, knapper, hæklenåle, stoppegarn, alt!


Omhækling af en butterfly


Ingen kommentarer:

Send en kommentar